22 de gener del 2008
EL TALLERET !!
1/22/2008 06:16:00 p. m. |
Publicado por
GASS TERRASSA garage |
Modificar el missatge
RETOCS PER LA DT 125 RE :
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
INICI DEL MANTENIMENT
Inspeccions abans de posar en marxa la motocicleta
S'ha d'efectuar una inspecció general, abans d'engegar la moto, per assegurar que està en bones condicions per
dur a terme una conducció. S'han de controlar els següents detalls, i si es necessari algun ajust o servei de
manteniment, consulti un taller especialitzat o el manual del propietari.
· Nivell d'oli del motor: Controlar el nivell i posar−hi si es necessari. Controlar si hi ha pèrdues.
· Combustible: Controlar el nivell, i si es necessari, reposar. Controlar les pèrdues.
Nivell líquid de refrigeració del radiador: Controlar el nivell i si es nessesari, reposar. Controlar les
possibles pèrdues.
·
Frens: Controlar el funcionament del fre davanter i darrer. Controlar el nivell del líquid de frens. Controlar
les pèrdues.
·
· Pneumàtics: Controlar la pressió, el desgast de les llantes i si hi ha algun trencament.
· Cadena de transmissió: Controlar l'estat y la tensió de la cadena. Si no es normal, ajustar−la. Lubricar−la si
està seca. Substituir−la si està malmesa o està desgastada.
Funcionament de l'accelerador: Controlar el funcionament, la instal·lació dels cables i el seu joc. Si es
necessari ajustar o substituir−lo. Controlar si es pot obrir i tancar completament i regularment en totes les
posicions del manillar.
·
· Enllumenat: Controlar que totes les llums funcionen correctament (llums, clàxon...)
· Interruptor de parada del motor: Controlar la posició correcta.
Controlar si el suport lateral funciona correctament: Sistema de bloqueig de l'encès si el suport lateral està
cap avall. Controlar el bon funcionament.
·
Inspeccions abans de posar en marxa la motocicleta
S'ha d'efectuar una inspecció general, abans d'engegar la moto, per assegurar que està en bones condicions per
dur a terme una conducció. S'han de controlar els següents detalls, i si es necessari algun ajust o servei de
manteniment, consulti un taller especialitzat o el manual del propietari.
· Nivell d'oli del motor: Controlar el nivell i posar−hi si es necessari. Controlar si hi ha pèrdues.
· Combustible: Controlar el nivell, i si es necessari, reposar. Controlar les pèrdues.
Nivell líquid de refrigeració del radiador: Controlar el nivell i si es nessesari, reposar. Controlar les
possibles pèrdues.
·
Frens: Controlar el funcionament del fre davanter i darrer. Controlar el nivell del líquid de frens. Controlar
les pèrdues.
·
· Pneumàtics: Controlar la pressió, el desgast de les llantes i si hi ha algun trencament.
· Cadena de transmissió: Controlar l'estat y la tensió de la cadena. Si no es normal, ajustar−la. Lubricar−la si
està seca. Substituir−la si està malmesa o està desgastada.
Funcionament de l'accelerador: Controlar el funcionament, la instal·lació dels cables i el seu joc. Si es
necessari ajustar o substituir−lo. Controlar si es pot obrir i tancar completament i regularment en totes les
posicions del manillar.
·
· Enllumenat: Controlar que totes les llums funcionen correctament (llums, clàxon...)
· Interruptor de parada del motor: Controlar la posició correcta.
Controlar si el suport lateral funciona correctament: Sistema de bloqueig de l'encès si el suport lateral està
cap avall. Controlar el bon funcionament.
·
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Blog Archive
-
▼
2008
(17)
-
▼
de gen.
(17)
- G.E.T Team ...."DAY" 14 Setembre
- CALENDARI "RMFE" 2008
- FOTOS DE SORTIDES
- NORMATIVA COPA CATALANA D'ENDURADA 2008
- EL TALLERET !!
- GASSSSSSS......(Videos)
- MODIFICACIO LLEI 95
- MANIFEST
- CODI DE CONDUCTA
- Seccio POCKET BIKE
- LLEI De Regulacio De L'acces Motoritzat Al Medi N...
- PLANELLS
- FOTOS ENDURERAS
- FOTOS CAMINS
- TRASTOS DE LA CASA
- "CHATIS I MOTOS"
- CALENDARI GP ENDURO 2008
-
▼
de gen.
(17)
About Me
- GASS TERRASSA garage
- Terrassa, Barcelona, Spain
- gassterrassa@gmail.com
VINCULOS
- 'Coches de segundamano'
- ASSOCIACIÓ CULTURAL CATALANA D'ACCÉS AL MEDI NATURA
- CONCENTRACIONES MOTERAS
- DORSALES
- EQUIVALENCIES DE PNEUMATICS
- FORO-RUTAS
- JET-RACING Tenda (BLANES)
- Jordi Artes Pneumatics MITAS (BCN)
- Mapas TOPO CATALUNYA
- PORTAL ENDURO
- Real Federacion Motociclista Española
- Recanvis MEGA (TERRASSA)
- SIGPAC- Visor de Mapas
- TV.LEMANS
- www.ofertescotxes.com
5 comentarios:
jordi tengo una gas gas,como la de goku,pero seme aoga en bajos,ke me aconsejas
soy sergio de granada mi yamaha 125c.c tiene un problema que cuando bienen segun que cuestas temgo que vajar a 1.me aconsejas el cambio del piñon,puede tener repercusion el motor? pd:nos vemos en sitges.
HOLA SERGIO,PON PIÑON DE 14 SE NOTA KE TE KAGAS PERO ESO SI SOLO ES PARA MONTAÑA ,POR EL MOTOR NO T PREOCUPES.NI EL EMBRAGUE KE SUFRE MAS CON PIÑON MAS GRANDE,
hola Jordi soy Pedro de Mollet,tengo una yamaha DT 125c.c.,le he hecho de todo, está deslimitada,llevo el piñón de 14 y la caja de láminas cambiada,quiero darle mas bajos,he oido hablar de una especie de pulmón.Que opinas?se nota?y es muy dificil de montar?gracias y un saludo.
Hola Pedro . La mía Esta Como La que Tienes Tu . Yo probé el pulmón y es peor es fácil de montar pero tira menos en bajos . esta máquina !! no tiene bajos .ni cambiando el tubo yo tengo colocado un arrow y nada . nada chico no queda mas remedio darle gas al salir..un saludo GET Team!!! y Gassss..........
Publica un comentari a l'entrada