21 de gener del 2008
CODI DE CONDUCTA
1/21/2008 07:24:00 p. m. |
Publicado por
GASS TERRASSA garage |
Modificar el missatge
-ACCÉS MOTORITZAT AL MEDI NATURAL:
*El gran privilegi de “viure la natura amb moto”, ens obliga a conèixer i reconèixer l’impacte dels vehicles sobre el fràgil medi natural, aquests coneixements ens poden ajudar a mantenir una actitud d’utilització motoritzada responsable, que permeti fer-la sostenible.-
*aquestes actituds i coneixements, junt amb una millor predisposició, sensibilització i voluntat, ens han de permetre aconseguir una madura convivència (compartir) entre els diferents col·lectius d’usuaris i minorar en lo possible l’impacte dels vehicles.
*viure la natura amb moto obliga a respectar l’entorn natural, sobre tot donar “prioritat de pas” a persones i animals i reconèixer la propietat privada i publica.
*l’usuari motoritzat de la muntanya, abans de sortir ha de decidir si el vehicle és un mitjà o un fi, la resposta condicionarà de ben segur la seva actitud.
*entre tots hem d’aconseguir i compartir un accés motoritzat al medi natural sostenible. Solament serà a traves de: l’educació, de la regulació, del coneixement, dels canvis d’actituds i del respecte als altres i al entorn, i no serà mai, a través de: lleis repressives, que solament prohibeixen i sancionen amb multes desproporcionades.
*la legislació actual, no aporta cap tipus de valor afegit social, al revés esta creant alarma social, desorientació i desànim i continua deixant espais als “brètols de sempre” els que desconeixent les lleis, perquè no els importa la convivència.
-QUINS SÓN ELS PRINCIPALS IMPACTES DELS VEHICLES SOBRE L’ENTORN NATURAL?
EL SOROLL, LES EMISSIONS, LA SEGURETAT,
LA POLS I L’EROSIÓ.-
- CONTAMINACIÓ ACÚSTICA:
-és la principal font d’animadversió, es podria regular totalment, fins a límits molt desitjables.
- EMISSIONS DE GASOS CONTAMINATS:
-és poden controlar degudament
- EROSIÓ:
-el impacte dels pneumàtics sobre el terreny es pot minorar, escollint pneumàtics apropiats. Però sobre tot esta en relació amb el tipus i estat del terreny.
- LA POLS:
-esta en relació a tipus de vehicle, la forma de conducció i velocitat, però sobre tot amb el tipus i estat del terreny.
- VELOCITAT:
-per seguretat es pot auto-controlar i regular.
GUIA ÈTICA DE CONDUCTA ,
CODI DE CONDUCTA:
-quina és l’actitud i el comportament
davant de la fragilitat del entorn ?
*PORTAR CORRECTAMENT LA DOCUMENTACIÓ I ESTAT DEL VEHICLE.
Tot en regla i guerra al soroll, la targeta de presentació.
*CONEIXEMENT, HABILITAT I SENY AMB LA CONDUCCIÓ.
Si no saps circular millor que ho deixis, això no es per tu
*SENSIBILITAT I RESPECTE AMB L’ENTORN NATURAL, AMB ELS SEUS HABITANTS (els nostres amfitrions) I USUARIS (conèixer les prioritats de pas).
Si volem ser benvinguts al medi natural respectem als demés usuaris.
*NO CIRCULAR FORA DE CAMINS, A CAMP A TRAVES, AMB L’EXCEPCIÓ DE LA MODALITAT DE TRIAL.
*CIRCULAR AMB GRUPS REDUÏTS.
Deixa sempre la targeta de la bona educació
*NO CONFONDRE LES EXCURSIONS AMB LES COMPETICIONS.
Volem i podem passar desapercebuts. Per allí on anem que no es noti que hem passat.
*QUÈ NO ES CONFONGUI IMPACTE MEDIAMBIENTAL, AMB MOLÈSTIES A D’ALTRES USUARIS
*LOCALITZAR, DENUNCIAR I AÏLLAR ALS BRÈTOLS.
*UNEIX-TE AMB ELS DEMÉS COL·LECTIUS PER LA DEFENSA DEL MEDI NATURAL, COMPROMETRE’T AMB EL MEDI NATURAL, DENUNCIA LES AGRESSIONS QUE OBSERVEM : INCENDIS, ABOCADORS, CONTAMINACIONS, COMPORTAMENTS, CADENES I TANQUES IL·LEGALS ETC.
Nosaltres estimem i respectem la natura.
*EVITAR ELS LLOCS FRÀGILS O PROTEGITS.
*CONÈIXER LA LEGISLACIÓ PRÒPIA DE LES ZONES DE PAS.
Coneix les peculiaritats del territori abans de sortir.
*ACONSEGUIR SEMPRE QUE SURTIS, QUE NO ES NOTI QUE HI HAS ESTAT, I SI POTS DEIXA-HO MILLOR DE COM HO HAS TROBAT.
Que motor i natura siguin compatible depèn de tu.
*FER UN GRAN ESFORÇ PER MILLORAR ENTRE TOTS, LA IMATGE QUE TENEN ELS VEHICLES DE MUNTANYA I ELS SEUS CONDUCTORS ENTRE ALGUNS COL·LECTIUS D’USUARIS I RESIDENTS. S’HAN DE TRENCAR ELS ESTEREOTIPS (ETIQUETES PREESTABLERTES) QUE S’HAN CREAT SOBRE AQUESTES LEGALS, TRADICIONALS I NECESSÀRIES ACTIVITATS ESPORTIVES I DE LLEURE.
Al medi natural som tots convidats comportem-nos i sempre serem benvinguts.
*El gran privilegi de “viure la natura amb moto”, ens obliga a conèixer i reconèixer l’impacte dels vehicles sobre el fràgil medi natural, aquests coneixements ens poden ajudar a mantenir una actitud d’utilització motoritzada responsable, que permeti fer-la sostenible.-
*aquestes actituds i coneixements, junt amb una millor predisposició, sensibilització i voluntat, ens han de permetre aconseguir una madura convivència (compartir) entre els diferents col·lectius d’usuaris i minorar en lo possible l’impacte dels vehicles.
*viure la natura amb moto obliga a respectar l’entorn natural, sobre tot donar “prioritat de pas” a persones i animals i reconèixer la propietat privada i publica.
*l’usuari motoritzat de la muntanya, abans de sortir ha de decidir si el vehicle és un mitjà o un fi, la resposta condicionarà de ben segur la seva actitud.
*entre tots hem d’aconseguir i compartir un accés motoritzat al medi natural sostenible. Solament serà a traves de: l’educació, de la regulació, del coneixement, dels canvis d’actituds i del respecte als altres i al entorn, i no serà mai, a través de: lleis repressives, que solament prohibeixen i sancionen amb multes desproporcionades.
*la legislació actual, no aporta cap tipus de valor afegit social, al revés esta creant alarma social, desorientació i desànim i continua deixant espais als “brètols de sempre” els que desconeixent les lleis, perquè no els importa la convivència.
-QUINS SÓN ELS PRINCIPALS IMPACTES DELS VEHICLES SOBRE L’ENTORN NATURAL?
EL SOROLL, LES EMISSIONS, LA SEGURETAT,
LA POLS I L’EROSIÓ.-
- CONTAMINACIÓ ACÚSTICA:
-és la principal font d’animadversió, es podria regular totalment, fins a límits molt desitjables.
- EMISSIONS DE GASOS CONTAMINATS:
-és poden controlar degudament
- EROSIÓ:
-el impacte dels pneumàtics sobre el terreny es pot minorar, escollint pneumàtics apropiats. Però sobre tot esta en relació amb el tipus i estat del terreny.
- LA POLS:
-esta en relació a tipus de vehicle, la forma de conducció i velocitat, però sobre tot amb el tipus i estat del terreny.
- VELOCITAT:
-per seguretat es pot auto-controlar i regular.
GUIA ÈTICA DE CONDUCTA ,
CODI DE CONDUCTA:
-quina és l’actitud i el comportament
davant de la fragilitat del entorn ?
*PORTAR CORRECTAMENT LA DOCUMENTACIÓ I ESTAT DEL VEHICLE.
Tot en regla i guerra al soroll, la targeta de presentació.
*CONEIXEMENT, HABILITAT I SENY AMB LA CONDUCCIÓ.
Si no saps circular millor que ho deixis, això no es per tu
*SENSIBILITAT I RESPECTE AMB L’ENTORN NATURAL, AMB ELS SEUS HABITANTS (els nostres amfitrions) I USUARIS (conèixer les prioritats de pas).
Si volem ser benvinguts al medi natural respectem als demés usuaris.
*NO CIRCULAR FORA DE CAMINS, A CAMP A TRAVES, AMB L’EXCEPCIÓ DE LA MODALITAT DE TRIAL.
*CIRCULAR AMB GRUPS REDUÏTS.
Deixa sempre la targeta de la bona educació
*NO CONFONDRE LES EXCURSIONS AMB LES COMPETICIONS.
Volem i podem passar desapercebuts. Per allí on anem que no es noti que hem passat.
*QUÈ NO ES CONFONGUI IMPACTE MEDIAMBIENTAL, AMB MOLÈSTIES A D’ALTRES USUARIS
*LOCALITZAR, DENUNCIAR I AÏLLAR ALS BRÈTOLS.
*UNEIX-TE AMB ELS DEMÉS COL·LECTIUS PER LA DEFENSA DEL MEDI NATURAL, COMPROMETRE’T AMB EL MEDI NATURAL, DENUNCIA LES AGRESSIONS QUE OBSERVEM : INCENDIS, ABOCADORS, CONTAMINACIONS, COMPORTAMENTS, CADENES I TANQUES IL·LEGALS ETC.
Nosaltres estimem i respectem la natura.
*EVITAR ELS LLOCS FRÀGILS O PROTEGITS.
*CONÈIXER LA LEGISLACIÓ PRÒPIA DE LES ZONES DE PAS.
Coneix les peculiaritats del territori abans de sortir.
*ACONSEGUIR SEMPRE QUE SURTIS, QUE NO ES NOTI QUE HI HAS ESTAT, I SI POTS DEIXA-HO MILLOR DE COM HO HAS TROBAT.
Que motor i natura siguin compatible depèn de tu.
*FER UN GRAN ESFORÇ PER MILLORAR ENTRE TOTS, LA IMATGE QUE TENEN ELS VEHICLES DE MUNTANYA I ELS SEUS CONDUCTORS ENTRE ALGUNS COL·LECTIUS D’USUARIS I RESIDENTS. S’HAN DE TRENCAR ELS ESTEREOTIPS (ETIQUETES PREESTABLERTES) QUE S’HAN CREAT SOBRE AQUESTES LEGALS, TRADICIONALS I NECESSÀRIES ACTIVITATS ESPORTIVES I DE LLEURE.
Al medi natural som tots convidats comportem-nos i sempre serem benvinguts.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Blog Archive
-
▼
2008
(17)
-
▼
de gen.
(17)
- G.E.T Team ...."DAY" 14 Setembre
- CALENDARI "RMFE" 2008
- FOTOS DE SORTIDES
- NORMATIVA COPA CATALANA D'ENDURADA 2008
- EL TALLERET !!
- GASSSSSSS......(Videos)
- MODIFICACIO LLEI 95
- MANIFEST
- CODI DE CONDUCTA
- Seccio POCKET BIKE
- LLEI De Regulacio De L'acces Motoritzat Al Medi N...
- PLANELLS
- FOTOS ENDURERAS
- FOTOS CAMINS
- TRASTOS DE LA CASA
- "CHATIS I MOTOS"
- CALENDARI GP ENDURO 2008
-
▼
de gen.
(17)
About Me
- GASS TERRASSA garage
- Terrassa, Barcelona, Spain
- gassterrassa@gmail.com
VINCULOS
- 'Coches de segundamano'
- ASSOCIACIÓ CULTURAL CATALANA D'ACCÉS AL MEDI NATURA
- CONCENTRACIONES MOTERAS
- DORSALES
- EQUIVALENCIES DE PNEUMATICS
- FORO-RUTAS
- JET-RACING Tenda (BLANES)
- Jordi Artes Pneumatics MITAS (BCN)
- Mapas TOPO CATALUNYA
- PORTAL ENDURO
- Real Federacion Motociclista Española
- Recanvis MEGA (TERRASSA)
- SIGPAC- Visor de Mapas
- TV.LEMANS
- www.ofertescotxes.com
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada