El *Govern permetrà circular per vials de menys de quatre metres

El conseller aprovarà els itineraris en què es pugui circular per camins estrets i s'autoritzaran carreres de cotxes i motos en espais protegits | El conseller aprovarà els itineraris en què es podrà circular per camins estrets | Els ecologistes rebutgen la mesura, i els motociclistes l'aplaudeixen | En els espais més valuosos podrà haver-hi competicions no cronometrada
9 de desembre del 2009
Toyota presenta un prototip de moto de motocròs

El Joe Gibbs Racing Motocròs / Toyota (JGRMCX/Toyota) Concept Bike és un projecte especialment construït per al saló SEMA Show de Les Vegas.



El projecte ha tingut com base de partida uneixi Yamaha YZ450F, i es va començar a treballar en un xassís molt lleuger, al que es van anar afegint la resta dels components, molts d'ells de fibra de carboni, i un dipòsit de combustible especialment dissenyat. També s'han usat materials com el titanio per a reduir el pes del conjunt i donar-li una apareciencia certament exòtica. El motor de la YZ450F s'ha invertit i, entre altres modificacions, els radiadors convencionals han estat substituïts per uns altres d'alumini integrats en el batidor. El toc final al projecte va ser un sistema d'adquisició de dades a bord desarrolado per Pi Research que proporciona informació en temps real sobre les funcions més importants de la moto, tals com recorregut de la suspensió, la temperatura del motor i la velocitat.. Per a la construcció d'aquesta moto única han col·laborat més de cent persones i empreses de la indústria auxiliar de l'automòbil, però les possibilitats que la moto comercialitzi són pràcticament nul·les.

El Joe Gibbs Racing Motocròs / Toyota (JGRMCX/Toyota) Concept Bike és un projecte especialment construït per al saló SEMA Show de Les Vegas.



El projecte ha tingut com base de partida uneixi Yamaha YZ450F, i es va començar a treballar en un xassís molt lleuger, al que es van anar afegint la resta dels components, molts d'ells de fibra de carboni, i un dipòsit de combustible especialment dissenyat. També s'han usat materials com el titanio per a reduir el pes del conjunt i donar-li una apareciencia certament exòtica. El motor de la YZ450F s'ha invertit i, entre altres modificacions, els radiadors convencionals han estat substituïts per uns altres d'alumini integrats en el batidor. El toc final al projecte va ser un sistema d'adquisició de dades a bord desarrolado per Pi Research que proporciona informació en temps real sobre les funcions més importants de la moto, tals com recorregut de la suspensió, la temperatura del motor i la velocitat.. Per a la construcció d'aquesta moto única han col·laborat més de cent persones i empreses de la indústria auxiliar de l'automòbil, però les possibilitats que la moto comercialitzi són pràcticament nul·les.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
About Me
- GASS TERRASSA garage
- Terrassa, Barcelona, Spain
- gassterrassa@gmail.com



VINCULOS
- 'Coches de segundamano'
- ASSOCIACIÓ CULTURAL CATALANA D'ACCÉS AL MEDI NATURA
- CONCENTRACIONES MOTERAS
- DORSALES
- EQUIVALENCIES DE PNEUMATICS
- FORO-RUTAS
- JET-RACING Tenda (BLANES)
- Jordi Artes Pneumatics MITAS (BCN)
- Mapas TOPO CATALUNYA
- PORTAL ENDURO
- Real Federacion Motociclista Española
- Recanvis MEGA (TERRASSA)
- SIGPAC- Visor de Mapas
- TV.LEMANS
- www.ofertescotxes.com
El Bar De Rajadell
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada